ggFTW

ggFTW (http://ggftw.com/forum/)
-   Trickster Online Fandom (http://ggftw.com/forum/trickster-online-fandom/)
-   -   My first time cosplay ^^ (http://ggftw.com/forum/trickster-online-fandom/86009-my-first-time-cosplay.html)

ongzaaaaaa 11-16-2010 02:32 AM

My first time cosplay ^^
 
This is my first time Cosplay and I decided to act like a lil cutie bunny
and if you wonder... I'm a boy not girl LOL
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-..._4135068_n.jpg
Oops !!! sorry this's wrong one LOL
here is the real Cosplay [ last Sunday 2010-11-14]
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-..._6459283_n.jpg
look like a boxer !!!!

This is cute one, I like this pic. ~<3
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-..._8154098_n.jpg
here is my friends Cosplay as Gambler and Dark Lord and I'm a bunny ^^
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-..._7604637_n.jpg
Sitting like the characters LOL
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-..._5238779_n.jpg
one of my friend ^^
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-..._3312384_n.jpg
His name is Kirin [ Kirin is mean Lightening bolt in Japanese ]
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-..._7377678_n.jpg
OMG. I found my sister, little cutie rabbit
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-..._1740957_n.jpg
say cheeseeeeeeeee !!!
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-..._2802221_n.jpg
another act...
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-..._6790735_n.jpg
Mommy I would like to go to toilet....... LOL
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-..._2896896_n.jpg
and again... How cute she is !!!
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-..._1082674_n.jpg
This sanwiches give you HP/MP + 100K Ha Ha
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-..._8354729_n.jpg
last one !!!
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-..._6611057_n.jpg
Hope you enjoy ^^

MintyVampire 11-16-2010 02:58 AM

^LOOOOOL!!!

And good job ;>!

Edit: LOOOL I had to double check that you are actually a guy ....= ="

ongzaaaaaa 11-16-2010 02:59 AM

Be carefull man...this post is like a trap !!!!

Thank you for your replied ^^

I think next time I'll Cos. as Tutankamen Boss LOL

Kirks 11-16-2010 03:49 AM

I think I shat a brick...

Remedy 11-16-2010 03:58 AM

good shit ongz hahaha
cute little sis (:

Miliazer 11-16-2010 04:52 AM

A really awesome job! XD

As a fellow cosplayer, here's a tip: If you're not using fake eyelashes, try it! And you might want to YouTube up some videos on how to make your eyes look bigger. It really helps~ <3

Vixen 11-16-2010 05:51 AM

Atleast you know you can look like a girl while being sexy muaha..

I like the sitting pic 8D nice cosplay~ I wanna see a Thief Master >:

Verse 11-16-2010 06:01 AM

Like some people says! When a boy looks beatiful when it pretends a girl is a VERY HANDSOME ONE! And if a girl looks handsome when it pretends like a boy that means she's VERY PRETTY! :D

Tiane 11-16-2010 09:18 AM

Saw the first pic and went "yeah, definitely not a female, thats pretty obvious" but as the bunny...I am sad to admit I had to do a double check. FYI for people though, adam's apples can be removed, the only way to check if a woman is a man or vice versa is to check the index finger and ring finger. In a man the ring finger should be longer than the index finger. In women the index finger should be the same length or longer than the ring finger. The one thing plastic surgeons usually don't change is the finger length, so thats a way to tell gender 99% of the time.


................Tarptarptarptarptarptarptarptarpta rptarptarptarptarp

Gaap 11-16-2010 09:50 AM

For a "crossdress" (cosplay corssdressing), that's pretty good! (Though should this topic be in the Trickster Fan-Media section?)

And your little sister as Rabi~en~Rose (from Digi Charat) is so adorable! *o* Though i'm not sure she's comfortable to be around... xD

Again, nice job! Since a while to see real TO-cosplayers around~ *w*

DOLLFACE 11-16-2010 10:14 AM

lol or how you'd say it, 555555555+++ :)


And hope it doesn't offend you (AS MAN), your face looks very feminine, except your nostrils.
Anyway, great job!

MoonlightOokami 11-16-2010 12:04 PM

Wow these pictures are amazing! Great job on the outfit ~

I really kept questioning myself whether you were a guy or not but it was amazing how your outfit all came together. I'm so jealous because it's hard to find people these days that pay so much attention to detail and your outfit was just stunning.

Thank you for the post! ^^

Ken 11-16-2010 12:33 PM

~~looks fine. cant tell which 1s guy or girl..

Valese 11-16-2010 01:30 PM

Wow O_O ....just wow :3 Great cosplay and nice costumes! *_*

I'd love to see a 3rd Job Sheep dress *_*

Vixen 11-16-2010 02:02 PM

http://yaplog.jp/cv/seiblog/img/98/0000000288_p.jpg

http://www.hellocosplay.com/images/c...-costume-1.jpg

http://fc00.deviantart.net/fs46/f/20...y_Bluedknn.jpg

http://fc02.deviantart.net/fs28/f/20...ibiInuBaka.jpg

http://th08.deviantart.net/fs51/300W..._by_Meawsy.jpg

/forum/trickster-onl...ress-up-x.html <-- scroll down and there's some cosplay patterns >:

DOLLFACE 11-16-2010 02:08 PM

I may be a total newb and dork but I didn't know Trickster was that popular lol

Now I know

IdlenessTT 11-16-2010 08:15 PM

well done Ongzaaaaa!

See, I am not the only one think you look like a girl in the bunny cosplay !!
and your clothes are amazing esp knowing you hand made it yourself! XD

+rep

ongzaaaaaa 11-17-2010 12:37 AM

http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-..._2760532_n.jpg
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-..._1361031_n.jpg

Verse 11-17-2010 01:21 AM

Try to look like a boy! I know it would be HANDSOME! :D

Catharsis 11-17-2010 02:37 AM

*dies of shock*


D:


All times are GMT -7. The time now is 03:50 PM.

Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.