ggFTW

MMORPG Gamer Community


Go Back   ggFTW Forum > Members List

Vindictus
Looking for a new MMO?

Try 

Vindictus

Rating:  

8.2

RyoDesu is on a distinguished road

RyoDesu

MMOG Lurker

Visitor Messages

Showing Visitor Messages 1 to 10 of 72
  1. Lei
    10-03-2010 - permalink
    Lei
    Ahhh, the last time you came on was the last day you messaged me. :<
    -sigh- All the people I know on these forums are dying off. It makes me so sad. u_u
    Well, I hope you come back sometime or I find some other way to talk to you. :/
  2. Lei
    02-14-2010 - permalink
    Lei
    LOL. We both suck at replying. Last time I replied was in November. XD!!
    We have like no breaks. My school sucks. 4 more months. Summer. Want. Now. q_q"
    Hahaha, I didn't even use the cannons.
    Guess what?? Guess what happened to my explorer?
    .....
    .....
    .......She's a TH~! ;DD
    Fufufu, now to level more. Eventually. xD
    No problem. Aww, I was joking, don't go to the corner. Come back. :<
    Lol, I have no breaks as stated before. The only one left is spring break. In what, April. And summer break. u_u"
    I still get random urges to play TO again, even though I don't have it downloaded. orz
    My main in LT is Leille, I get on once in a while when I don't have homework. >_< <33
    What's yours? If you still play. xD

    Ichuka: Hahaha, don't worry about it. It happens to me too. That's good though~ Sure, next time! xDD
  3. Ayaiyai
    01-02-2010 - permalink
    Ayaiyai
    o.oooooooooo

    Leille - sorry for the late reply XD forgot about this site, hmm sorta @.@
    Yea LaTale's good XD even though I'm at the end of my school break, next time! =3
  4. Lei
    11-13-2009 - permalink
    Lei
    Eh, I think I win. I didn't reply for 4 weeks. Sorry.. Q_Q;;
    I'm pretty much dead in everything online lol, school sucks so bad. x_x"
    Hahaha, I know what you mean- they make you work so hard. Yes, yes, I would like one. Pl0x? @_@
    Omg, 30 levels. Wish I could've gotten that. My poor explorer hasn't leveled in months. xD
    Umm... am older geezer? 8D (Lul, jkjk. You're not a geezer. >w<)
    Psh, spamming would be so much fun. Extra long posts get shorter as time goes on though... q_q"
    Hope you're doing well still. Ttyl. :3 (And yay for huge gaps of time between messages. xD)

    Ichuka: Haha, I don't even have TO on my comp anymore. That game makes me nostalgic. Maybe I'll see you sometime on LT? Like, during a break in school somewhere? xD
  5. Verde
    11-08-2009 - permalink
    Verde
    Lalala lala lalala lala~ desu~!
  6. Ayaiyai
    10-16-2009 - permalink
    Ayaiyai
    Not gonna even bother with ep5 x-X...
    ok Sat it is! See you there 8D
  7. Ayaiyai
    10-13-2009 - permalink
    Ayaiyai
    Arh picky people >_>;
    o.o
    ;_;

    yush yush. We should meet in-game sometime, like.. Latale? Trickster? 8D
  8. Lei
    09-30-2009 - permalink
    Lei
    Gah. 2 weeks. "orz
    Haha, yeah. Life. :x
    One day.. one day in the far... far future... Q__Q" (Lol)
    Ufufufu, college. Don't know if I'm actually looking forward to that. I think I'm gonna miss high school.. xD (Where in the world do you get anti-school shields?! I've can't find them! Dx)
    I know right? Everyone's like, get on and afk or something. D: (I go "I can't. Homework. And I d/c if I alt+tab out of the window anyways. Windowed mode lags like shet and nothing works. >_>")
    Loool, you are older than me. But who cares about age? -coughcough- :v
    Psh, my spam will be cut off by school and stuff. There is no "spam all you want" anymore. ;_;
    K, ttyl. You too. :3

    Er, why hi thar Ichuka. 8D
    Hehe, yeah. It's been a long time since I've seen you in-game in any game. :x
  9. AngelicFyre
    09-20-2009 - permalink
    AngelicFyre
    Kazu niiiiiiiiii
    O w Ob
    <3
  10. Ayaiyai
    09-15-2009 - permalink
    Ayaiyai
    aw I don't think they'll ban you for real D: (like ntreev >__>)

About Me

  • Member Information
    Information about you.
    Biography
    Brother of AngelicFyre..and that's about it orz
    Location
    Earth
    Occupation
    Student
    Gender
    Male
  • Game Information
    Information about your current game, character, level, etc.
    Current Game
    Trickster Online
    Server
    Fantasia
    IGN
    Ryokuzi
    IGLv
    149
    Guild
    godsoldiers
    Class
    Gladiator
    Class Icons
    to_buffalo

Statistics

Total Posts
Visitor Messages
Blog
General Information
  • Last Activity: 12-26-2009
  • Join Date: 03-21-2009
  • Referrals: 1

Friends

Showing Friends 1 to 7 of 7
DarkOrbit
Need a new browser game?

Try 

DarkOrbit

Rating:  

5.8
Hide this banner by registering for our community.