ggFTW

MMORPG Gamer Community


Go Back   ggFTW Forum > masoz

Perfect World
Looking for a new MMO?

Try 

Perfect World

Rating:  

7.4

Conversation Between masoz and NoeJeko
Showing Visitor Messages 1 to 5 of 5
  1. NoeJeko
    09-18-2008 - permalink
    NoeJeko
    Man those guys don't talk to anyone - even people that owe them hundreds of $$ and want to pay it (not me haha). I've given up on that company - gonna try LaTale out but I don't really have a lot of free time anymore =[
  2. masoz
    09-18-2008 - permalink
    masoz
    i wonder if the trickster GM's would unban me so I could go on my account for kicks hahaha
  3. NoeJeko
    09-18-2008 - permalink
    NoeJeko
    Yeah man, CJ's here (JC), Luckie's here (VorpalBunny) - we all jumped ship from mytrickster hahaha. I was wondering if that was really you !_!
  4. masoz
    09-18-2008 - permalink
    masoz
    damn Noe, I have a feeling I'm going to see a lot of familar names lol
  5. NoeJeko
    09-18-2008 - permalink
    NoeJeko
    Haha YO!
Business Tycoon Online
Need a new browser game?

Try 

Business Tycoon Online

Rating:  

7.7
Hide this banner by registering for our community.