ggFTW

MMORPG Gamer Community


Go Back   ggFTW Forum > Mahiyain

League of Legends
Looking for a new MMO?

Try 

League of Legends

Rating:  

8.3

Conversation Between Mahiyain and Kade
Showing Visitor Messages 1 to 10 of 14
  1. Mahiyain
    05-15-2012 - permalink
    Mahiyain
    lmao i guess ^_^
  2. Mahiyain
    05-14-2012 - permalink
    Mahiyain
    o,o i cant love someone i dont know tho personally! but i can be a good friend and im sure u love ur bf alot! :P
  3. Mahiyain
    05-13-2012 - permalink
    Mahiyain
    im confused Q_Q but okay ima be home soon!
  4. Mahiyain
    05-12-2012 - permalink
    Mahiyain
    Whats the kade believers q.q?...and why does disquo love me Q_Q...
  5. Mahiyain
    05-12-2012 - permalink
    Mahiyain
    why kill me ;(
  6. Mahiyain
    05-11-2012 - permalink
    Mahiyain
    lmao haha pshh just a little jello shes attacking mehh D:
  7. Mahiyain
    05-10-2012 - permalink
    Mahiyain
    lmao yes i can tell LOL but you seem pretty fine now :3 and omg what is disquo talking about titanic sex scene lol....O_O
  8. Mahiyain
    05-10-2012 - permalink
    Mahiyain
    hahaha how did i know? because what you wrote! all crazy n stuff XD (:
  9. Mahiyain
    05-10-2012 - permalink
    Mahiyain
    lmfao im not gunna count that as a comment XD looked like u had a seizure !!
  10. Mahiyain
    05-10-2012 - permalink
    Mahiyain
    LOL its alright if you didnt see it :P!! i shouldnt be on for a couple days so ill be home in a little then i can play TO as much as a i want XD
zOMG!
Need a new browser game?

Try 

zOMG!

Rating:  

6.4
Hide this banner by registering for our community.