ggFTW

MMORPG Gamer Community


Go Back   ggFTW Forum > LuckyGirl

Eudemons Online
Looking for a new MMO?

Try 

Eudemons Online

Rating:  

7.0

Conversation Between LuckyGirl and nightbane
Showing Visitor Messages 1 to 10 of 178
  1. LuckyGirl
    10-13-2009 - permalink
    LuckyGirl
    :3 I've had very good luck with him X3 We're dating. score XD lol. Well anywho how are you?
  2. nightbane
    10-12-2009 - permalink
    nightbane
    gl with the boy, but anyway, i dont go on much either, just checkin in lol
  3. LuckyGirl
    10-07-2009 - permalink
    LuckyGirl
    The name is Za Sakura Ochiru (The Cherry Blossoms fall) and well XD Sorry for the late reply, i don't really get on much anymore. I have a life, Met some new friends. And i met this one boy, Whom i have a crush on now X3 well. Yeah, See 'ya later.
  4. nightbane
    09-19-2009 - permalink
    nightbane
    wait wuts the title? o-o
  5. nightbane
    04-30-2009 - permalink
    nightbane
    o.o i dun go on much though
  6. LuckyGirl
    04-20-2009 - permalink
    LuckyGirl
    yup me back hi
  7. nightbane
    04-16-2009 - permalink
    nightbane
    O shix ur back !!!! hi, o and btw im not dat active anymore lolz srry
    kinda got grounded
  8. LuckyGirl
    01-21-2009 - permalink
    LuckyGirl
    Hola, I is random and i'm back how you been?
  9. LuckyGirl
    12-30-2008 - permalink
    LuckyGirl
    Im back! Yay me
  10. nightbane
    10-18-2008 - permalink
    nightbane
    Me miss u D:

    me ish sad T~T

    me no no how to post on the other website, it keeps deleting it D:
Urban Rivals
Need a new browser game?

Try 

Urban Rivals

Rating:  

6.5
Hide this banner by registering for our community.