ggFTW

MMORPG Gamer Community


Go Back   ggFTW Forum > LiLMewmew

Loong - The Power of the Dragon
Looking for a new MMO?

Conversation Between LiLMewmew and Blizt
Showing Visitor Messages 1 to 10 of 36
  1. Blizt
    11-27-2013 - permalink
    Blizt
    Alright, I just added you :3
  2. Blizt
    11-27-2013 - permalink
    Blizt
    Oh sure, I'm pretty noob though XD

    Have been playing another game that I barely progress with PM that much ;P
  3. LiLMewmew
    11-26-2013 - permalink
    LiLMewmew
    *poke* add me in pokemon x/y :3
  4. Blizt
    11-11-2011 - permalink
    Blizt
    Because it looks nice with grey and fit with my theme? o.o
    (glanced over at my other red/pink/purple texts)
  5. LiLMewmew
    11-10-2011 - permalink
    LiLMewmew
    why is this box pink? o:
  6. Blizt
    03-24-2011 - permalink
    Blizt
    Actually no...those boobs in the game are too big and too exposed, ME NO LIKE...at least not that type D:

    What I said above is exactly why I can stand some moebots like Lily Rain/Izuna/Misty Hollow but NOT Crimrose...(chibi version is ok though :3)

    Btw, add me when u have the chance meh? =w=
  7. LiLMewmew
    03-24-2011 - permalink
    LiLMewmew
    "I'm kinda a more casual player who would care more for suit's overall appearance"
    - in other words, you like suits with boobs! 8D
  8. Blizt
    02-12-2011 - permalink
    Blizt
    Not removing those eyes yet? I thought you just had a nightmare? XDD

    (Thanks for that picture you sent me on MSN lol~)
  9. Blizt
    02-11-2011 - permalink
    Blizt
    *pick up a pair of chopsticks...and poke those eyes*

  10. LiLMewmew
    02-11-2011 - permalink
    LiLMewmew
    *stares* ( o ‿‿ o )
Business Tycoon Online
Need a new browser game?

Try 

Business Tycoon Online

Rating:  

7.7
Hide this banner by registering for our community.