ggFTW

MMORPG Gamer Community


Go Back   ggFTW Forum > Kogoro

Elsword
Looking for a new MMO?

Try 

Elsword

Rating:  

8.7

Conversation Between Kogoro and Yoruhime
Showing Visitor Messages 1 to 10 of 14
  1. Kogoro
    11-13-2009 - permalink
    Kogoro
    Oh awesome. O:

    I lol'd at ''Imaginary Organs'' in vol. 13 tho. XD
    Sounded so wierd.
  2. Yoruhime
    11-11-2009 - permalink
    Yoruhime
    Oh, you're not there yet. XD Ahaha..
    There's an arc that is set ten years into the future (in other words: TYL = ten years later). You'll get to there soon.

    I read the manga online but I might buy the published books.
  3. Kogoro
    11-11-2009 - permalink
    Kogoro
    LOL.
    I bought 13 already.
    Did you read it online? xD

    And TYL ? .-.
  4. Yoruhime
    11-10-2009 - permalink
    Yoruhime
    Lmao! I was at the bookstore yesterday and I saw the volume. Didn't buy it though.
    I can't wait till they release the TYL arc. The cover with TYL Hibari is hot. xD
  5. Kogoro
    11-09-2009 - permalink
    Kogoro
    Ohohoho. Vol. 13 of Reborn! is hereee~
    I saw Chrome in it when browsing trough the manga in the store. LOL. :3

    DO WANT. e_e
    Hibari is so awesome in Vol. 12 btw~~ :3
  6. Kogoro
    07-30-2009 - permalink
    Kogoro
    My IGN in EU LT is Hibari, lolol. ~
  7. Yoruhime
    07-30-2009 - permalink
    Yoruhime
    Yeah, he's my favourite character! <3
  8. Kogoro
    07-30-2009 - permalink
    Kogoro
    Lol, I saw your album and you must really like Hibari. xD
  9. Yoruhime
    07-30-2009 - permalink
    Yoruhime
    I'm not sure. I dont read by volumes; I read them by chapters online.
  10. Kogoro
    07-30-2009 - permalink
    Kogoro
    Haha, okay. xD
    In what volume does she come? ;-;
Pockie Ninja
Need a new browser game?

Try 

Pockie Ninja

Rating:  

8.3
Hide this banner by registering for our community.