ggFTW

MMORPG Gamer Community


Go Back   ggFTW Forum > Members List

Prius Online
Looking for a new MMO?

Try 

Prius Online

Rating:  

7.6

Khmerawr is on a distinguished road

Khmerawr

/gg FTW! Lurker

Visitor Messages

Showing Visitor Messages 101 to 110 of 257
  1. michelle432
    12-14-2009 - permalink
    michelle432
    well the people there are definately not ur type of people that u would normally hang out with. my friends boyfriend works there and dammm he looks hawt lol. but omg its so creepy cuz like she has pics of him on her cell phone and there were naked pics too. i was like OMG. It was like big and big and yeah it was um big >_< She told me that it was called sexting. thank god i dont have a cell phone <_<. but she had a crapload more from other guys. and then i asked my other friend and he had pics of girls <_<;;; And i thought that the stories about them doing it with other people werent real T_T. Noooooo my friends arent virgins T_T. Im probably like the only one saving it for marriage with my straight edge friend
  2. michelle432
    12-08-2009 - permalink
    michelle432
    you should totally work at hot topic. i wish i can work at hot topic omg. free or discounted clothes + awesome atmosphere + major uber hawt band guys =D. im taking econ right now and yeah its legal for u not to get paid cuz its a family business. thats what my teacher said.
  3. michelle432
    12-06-2009 - permalink
    michelle432
    thats totally illegal. u must earn money unless its a family business, in that case, ur screwed lol. hopefully u work at a restaurant so u get free food ;D
  4. michelle432
    12-06-2009 - permalink
    michelle432
    the ironic food posioning on thanksgiving. so hows volleyball season? did u win any games yet?
  5. michelle432
    11-30-2009 - permalink
    michelle432
    hey selene how have u been ^^. hope u get better from ur thanksgiving illness >_<
  6. devloo
    11-21-2009 - permalink
    devloo
    lol, whats up selene
  7. michelle432
    11-19-2009 - permalink
    michelle432
    ohhh u both should join in a sport. yay phil is mine <3
  8. michelle432
    11-18-2009 - permalink
    michelle432
    ohh ur in a sport i forgot. GOOD LUCK SELENE ^^ GO KICK SOME BUTT =)

    this is the band that he is in
    http://a149.ac-images.myspacecdn.com...4873ad1a74.jpg

    heres phil and his hotness. i saw him first lol <_<
    http://www.darkside.ru/band/2188/n9783.jpg

    Look at the V Line OMG <3 and nipple rings also <3 <3 <3 Oh hes kinda old though lol. hes older than mike shinoda ;D whats up with me and older guys? T_T
  9. michelle432
    11-17-2009 - permalink
    michelle432
    AWWWW NOOOO WHY T_T. *go cuts herself again*

    ohhhhh i think i found a new man. go google images this guy ^^
    Philip Labonte. OMG HES SO HAWT and he has tattoos and hes in all that remains which is an uber awesome band and he has nipple rings <3
  10. Qio
    11-15-2009 - permalink
    Qio
    for SC trading check Kami Group c:

About Me

  • Member Information
    Information about you.
    Biography
    Hardstyle&Shuffle.Techno&Trance.Tends To Break/Sprain Body Parts.
    Location
    Illi :]
    Interests
    Fighting :I & Inline Skate Babyy!
    Occupation
    Abusing People <3
    Gender
    Male
    MySpace
    Ask.
    Facebook
    Ask.
  • Game Information
    Information about your current game, character, level, etc.
    Current Game
    Trickster / Dragonica
    IGN
    Soulisu / Satay
    IGLv
    180 / 15
    Class
    Fox / Thief
    Class Icons
    to_thiefmaster

Statistics

Total Posts
Visitor Messages
Blog
General Information
  • Last Activity: 12-14-2010
  • Join Date: 06-10-2009
  • Referrals: 0

Friends

Showing Friends 1 to 7 of 7

Contact Info

Instant Messaging
Send an Instant Message to Khmerawr Using...
This Page
http://ggftw.com/forum/members/khmerawr.html
Wewaii
Need a new browser game?

Try 

Wewaii

Rating:  

4.0
Hide this banner by registering for our community.