ggFTW

MMORPG Gamer Community


Go Back   ggFTW Forum > Members List

Elsword
Looking for a new MMO?

Try 

Elsword

Rating:  

8.7

hueyple is a jewel in the roughhueyple is a jewel in the roughhueyple is a jewel in the rough

hueyple

ggFTW Stalker

Visitor Messages

Showing Visitor Messages 521 to 530 of 773
  1. PringleHeroZ
    12-19-2008 - permalink
    PringleHeroZ
    Lol GC you still play that thing?
    Dang man dont you know whqt quitting games are LOL but mm okay
  2. lolipop
    12-19-2008 - permalink
    lolipop
    >.>...*take out knife*
  3. PringleHeroZ
    12-19-2008 - permalink
    PringleHeroZ
    Check it out its bad ass anime lol its like this kid lives in this place called calm where no wind blows and the air is crappy his best friend noah who has problems living Zed the main charc has a unusual habit of breaking gates and doors hoping that hell find his way out of the shitty town eventually hes lead by a spirit called amil gaoul and into another word full of shard casters its dam awsome i basically typed the whole plot and whats martin talkin bout that guy got problems man he never replies to a prof post
  4. Synkronized
    12-19-2008 - permalink
    Synkronized
    i will practice more and more! until i own u =B lolol
    just kidding...but i need more practice xD
  5. PringleHeroZ
    12-19-2008 - permalink
    PringleHeroZ
    hah true likewise but man i just finished kiba the anime GDAM that ending was ****IN AWSOME
  6. PringleHeroZ
    12-19-2008 - permalink
    PringleHeroZ
    Heh alot you dont get what i meant tho
  7. lolipop
    12-19-2008 - permalink
    lolipop
    >.> *stare wit smile*
  8. PringleHeroZ
    12-18-2008 - permalink
    PringleHeroZ
    Nope not with a rule bot
  9. lolipop
    12-18-2008 - permalink
    lolipop
    >.> *stare*
  10. PringleHeroZ
    12-18-2008 - permalink
    PringleHeroZ
    Ahh yes correct speakking of friends now that i remember i used to be a nice pal of veil you know me man i dont make enemies Lol they just come to me but what veil did to end the friendship was just mest up :/ itd be nicer if we were friends Lol

About Me

  • About hueyple
    Social Feed
    Enable
    Social Feed Contents
    Everyone
  • Member Information
    Information about you.
    Location
    Mississippi
    Gender
    Male
  • Game Information
    Information about your current game, character, level, etc.
    Current Game
    Trickster/S4 League
    Server
    Jewelia of course
    IGN
    all of the hueyple's
    IGLv
    I'm level 6547943217987 duh
    Guild
    Arcanum, Mhmm yeah we are pwnage
    Class
    Trickster = Lion/Raccoon/Sheep
    Class Icons
    to_lion
  • Signature

    Click on there pictures to feed them more porn and digisteriods!!!

Statistics

Total Posts
Visitor Messages
Blog
General Information
  • Last Activity: 03-24-2016
  • Join Date: 06-18-2008
  • Referrals: 10

Friends

Showing Friends 1 to 5 of 5

Contact Info

Instant Messaging
Send an Instant Message to hueyple Using...
This Page
http://ggftw.com/forum/members/hueyple.html
Warflow
Need a new browser game?

Try 

Warflow

Rating:  

7.5
Hide this banner by registering for our community.