ggFTW

MMORPG Gamer Community


Go Back   ggFTW Forum > Members List

Lord of the Rings Online
Looking for a new MMO?

Try 

Lord of the Rings Online

Rating:  

7.0

fl1p has a brilliant futurefl1p has a brilliant futurefl1p has a brilliant futurefl1p has a brilliant futurefl1p has a brilliant futurefl1p has a brilliant futurefl1p has a brilliant futurefl1p has a brilliant futurefl1p has a brilliant futurefl1p has a brilliant futurefl1p has a brilliant future

fl1p

ggFTW Stalker

Visitor Messages

Showing Visitor Messages 101 to 110 of 291
  1. Khmer1337
    08-05-2009 - permalink
    Khmer1337
    ill give you the stuff after maint or tmrw lol
  2. Khmer1337
    08-05-2009 - permalink
    Khmer1337
    ok np i got most of the drilled items =D
  3. Khmer1337
    08-05-2009 - permalink
    Khmer1337
    Hmm what abyss quest items do you have atm, and which ones do you need o.o ^^ =O
  4. Khmer1337
    08-05-2009 - permalink
    Khmer1337
    ok np ^___^
  5. Khmer1337
    08-05-2009 - permalink
    Khmer1337
    >_< nothing else to do ingame so ill just help ppl. i already reached my goal of lv 300/ gathering 32k PPD's/ and still gotta make 1 billion galders (half way there) x.x
  6. Khmer1337
    08-05-2009 - permalink
    Khmer1337
    not atm, but i can help you get some. ^^
  7. Kusuriuri
    07-21-2009 - permalink
    Kusuriuri
    Yeah lol o_o Still there ha ha. Been considering applying to staff as an artist, but iunno yet xD
  8. Kusuriuri
    07-20-2009 - permalink
    Kusuriuri
    Yeah you were there lol. When I first logged on, Shanni was there, and then her and Red started whacking me with books xD Then everyone else gradually started showing up.



    This is the er, person Im mentoring

    MagiStream &bull; View topic - Rij and Veil's MMO Adventure [Lulz]



    Shes the main spriter for that site, and she gave me some donation junk too, so I help when she wants it lol.
  9. Kusuriuri
    07-20-2009 - permalink
    Kusuriuri
    Lol maybe.



    I logged on looking for the person Im supposed to be helping, couldnt find em, and just ended up afking first next to Robin @ Stairway1, then afk'd in pvp xD Old habits die hard.
  10. Kusuriuri
    07-20-2009 - permalink
    Kusuriuri
    Yeeeah... I left mog for the most part cause all the damn drama mongers from TO pvp were starting to swarm to mog, and I was sick of getting blamed for shit on the forum just cause stupid little kids are so petty that they take their grudges over lolpixels out on shit that isnt even relevant. I pop on from time to time cause Paul doesnt wanna lose me to another community :v What forum admin wants to lose their active members to another forum xD?

About Me

  • About fl1p
    Social Feed
    Enable
    Social Feed Contents
    Everyone
  • Member Information
    Information about you.
    Location
    Down South Tex-Ass
  • Game Information
    Information about your current game, character, level, etc.
    Current Game
    Project BlackOut
    IGN
    ThuG-hiraP

Statistics

Total Posts
Visitor Messages
Blog
General Information
  • Last Activity: 01-06-2014
  • Join Date: 06-23-2008
  • Referrals: 1

Friends

Showing Friends 1 to 10 of 44
zOMG!
Need a new browser game?

Try 

zOMG!

Rating:  

6.4
Hide this banner by registering for our community.