ggFTW

MMORPG Gamer Community


Go Back   ggFTW Forum > AngelicFyre

League of Legends
Looking for a new MMO?

Try 

League of Legends

Rating:  

8.3

Conversation Between AngelicFyre and Ayaiyai
Showing Visitor Messages 1 to 10 of 233
  1. AngelicFyre
    10-01-2009 - permalink
    AngelicFyre
    Lol yush! It'll be fun.
  2. Ayaiyai
    10-01-2009 - permalink
    Ayaiyai
    either yuki or malmal @__@
    ahhh I can just imagine us playing lol
  3. AngelicFyre
    09-30-2009 - permalink
    AngelicFyre
    Kazu and I dunno. Diev or Yuki or Malmal
  4. Ayaiyai
    09-29-2009 - permalink
    Ayaiyai
    lol yea it does
    btw who's gonna be the other 2 playing with us? o.o
  5. AngelicFyre
    09-28-2009 - permalink
    AngelicFyre
    Lol the whole thing just sounds rather..gay. Buut bring it on ;D!
  6. Ayaiyai
    09-28-2009 - permalink
    Ayaiyai
    It's on 8D ~ a competition to see who can win the most with 'gay woo' lol
  7. AngelicFyre
    09-27-2009 - permalink
    AngelicFyre
    Lolol ;D Bring it on then ;D!
  8. Ayaiyai
    09-27-2009 - permalink
    Ayaiyai
    yea I would've killed everyone in a round if they let me Dx
  9. AngelicFyre
    09-27-2009 - permalink
    AngelicFyre
    Yea, that's what I meant by fail winning ;D!
    Cause it's a win, yet it kinda sucks. XD
  10. Ayaiyai
    09-27-2009 - permalink
    Ayaiyai
    my dad doesn't like playing with me cuz most of the time I win by "gay woo" - ahem lol sounds...werid

    v Yush! Waffles are great. I haven't had one since... I went to Korea and that was... over a year ago ;__;
Warflow
Need a new browser game?

Try 

Warflow

Rating:  

7.5
Hide this banner by registering for our community.