ggFTW

MMORPG Gamer Community


Go Back   ggFTW Forum > Akuraia

League of Legends
Looking for a new MMO?

Try 

League of Legends

Rating:  

8.3

Conversation Between Akuraia and Naps
Showing Visitor Messages 1 to 10 of 16
  1. Akuraia
    12-12-2009 - permalink
    Akuraia
    Lolz thanks xD ill add joo right now ^^
  2. Naps
    12-12-2009 - permalink
    Naps
    oh snap, it isnt D:
    anyways, its michael_wcy@hotmail.com
  3. Naps
    12-12-2009 - permalink
    Naps
    congratz! my msn is in my "about me" feel free to add me if u want
  4. Akuraia
    12-12-2009 - permalink
    Akuraia
    I just made up with her, and now we love each other more than anything, sooo I'm officially taken! ;3
  5. Akuraia
    12-12-2009 - permalink
    Akuraia
    Hmmm, I only have like 3 people to talk to on msn now, there used to be 4 but she got mad at me because I betrayed her =/ and yea, I lover her so... depression as an aftereffect... And then in real life all my friends are busy, and I myself am busy with University and Work, so I end up not having anytime to hang out with friends =/ and yeah...
  6. Naps
    12-12-2009 - permalink
    Naps
    why so lonely D:
  7. Akuraia
    11-25-2009 - permalink
    Akuraia
    =/ I'd love it if more ppl knew about it tho D; But still, 25 views or something like that xD its not bad I guess, I just wish I got some feedback at least from teh ppl who download it xD
  8. Naps
    11-25-2009 - permalink
    Naps
    lol, people dont pay much attention to things other than news, anime, rants, and random.
  9. Akuraia
    11-25-2009 - permalink
    Akuraia
    lolz thanks xD although sadly it seems like no one is reading over the General Discussions today xD since I haven't had a single reply in my thread about it xD
  10. Naps
    11-25-2009 - permalink
    Naps
    lol i saw ur computer theme as well, pretty nice too
Pockie Ninja
Need a new browser game?

Try 

Pockie Ninja

Rating:  

8.3
Hide this banner by registering for our community.