ggFTW

ggFTW (http://ggftw.com/forum/)
-   Lunia Questions & Answers (http://ggftw.com/forum/lunia-questions-answers/)
-   -   So sad.. (http://ggftw.com/forum/lunia-questions-answers/60930-so-sad.html)

1stsim144 10-19-2009 12:24 AM

So sad..
 
Why Glunia still doesn't have the 'paperbag' CS? (BrLunia already has it) ._.
Is this suppose to be ijji responsibilities?
I want my paperbag cs..and tree trunk as well.:py64:

Owh.. The Military set. Why ONLY Kreig has it while other don't?
meow

Minuss 10-19-2009 12:36 AM

Ijji fails? iono. I think they should fix the lag and upgrade their servers before anything else tbh.

Riku4564 10-19-2009 01:57 AM

What about that tree that you put on your back?

I WANT IT NAO.

1stsim144 10-19-2009 02:22 AM

josh that's the tree trunk i was talking about

and and ijji treats lunia like a stepchild .-.

theSinned 10-19-2009 03:14 AM

Quote:

Originally Posted by 1stsim144 (Post 1019199)
Why Glunia still doesn't have the 'paperbag' CS? (BrLunia already has it) ._.
Is this suppose to be ijji responsibilities?
I want my paperbag cs..and tree trunk as well.:py64:

Owh.. The Military set. Why ONLY Kreig has it while other don't?
meow

because it's pointless to add :D!
but they only have like 1cs set added per patch and they may've skipped the old ones that they simply didn't have time for

also krieg got military set because he didn't have a gender change set

and comparing it to brlunia doesn't really do anything imo

Riku4564 10-19-2009 03:26 AM

Quote:

Originally Posted by 1stsim144 (Post 1019254)
josh that's the tree trunk i was talking about

and and ijji treats lunia like a stepchild .-.

Oh yeah.. woops T_T

Griever 10-19-2009 10:03 AM

Why the hell don't we have the Tree back CS item? KLunia got that god knows how long ago.

:<

Kreig 10-19-2009 12:38 PM

i dont think the tree is in cs. its from a event ijji will never bring. paperbag was also from a event in kl. i think GM sent you one if you found him in their hide and seek game.

Allea 10-19-2009 12:40 PM

I mean the 1st Anniversary for ijji lunia is lame...giving us an EXP box. Sighs...this is why glunia NEVER has any fun events. Also I agree with Step, but still our CS is lacking in some areas...mostly random box content.

Kreig 10-19-2009 12:42 PM

they should drop random box BS. they should bring over klunia cash shop instead. they could remove unlimited cs for all i care i want the variety kl fashion cs bring.

Allea 10-19-2009 12:44 PM

Quote:

Originally Posted by Kreig (Post 1019578)
they should drop random box BS. they should bring over klunia cash shop instead.

That would be nice but, random boxes make more money for ijji because some people keep on buying and opening until they get what they want. Though, it does create junky CS items in the market. >:

Kreig 10-19-2009 12:48 PM

ty for bringing up the obvious and also we cant tell what would bring most profit unless ijji tried them both on the server for roughly the same time. some ideas work in paper but fail in action. but thats too much trouble to try out.

Lunar 10-19-2009 01:03 PM

Quote:

Originally Posted by Kreig (Post 1019574)
i dont think the tree is in cs. its from a event ijji will never bring. paperbag was also from a event in kl. i think GM sent you one if you found him in their hide and seek game.

paper bag head was an event but they sent it through mail to random ppl or something cause i got one

Zloty 10-19-2009 01:25 PM

Our random boxes sucks. I think GLunia has most lame cs of all. Screw u etoileT

Shadow5YA 10-19-2009 01:28 PM

If only Lunia was more popular... then we might get better events and Game Masters that are actually masters at the game.

Light 10-19-2009 02:03 PM

We are missing hundreds of cash items, which is disappointing, since we mostly just get Pet stuff, and one cash set for characters.
I'd love to see the klunia cash shop in ours as everything you want is in there.

1stsim144 10-20-2009 03:07 AM

Wait... There's no random box in Klunia? o-o
So you buy them separately or in one set? (WTF, THAT WOULD BE SOOOO COOL)

Does the GM reads our suggestion if we send them one for Lunia? ._.

Kreig 10-20-2009 10:39 AM

Quote:

Originally Posted by 1stsim144 (Post 1020481)
Wait... There's no random box in Klunia? o-o
So you buy them separately or in one set? (WTF, THAT WOULD BE SOOOO COOL)

Does the GM reads our suggestion if we send them one for Lunia? ._.

duh you buy the piece you want. random box is just annoying in any game.

Lunar 10-20-2009 10:41 AM

Quote:

Originally Posted by 1stsim144 (Post 1020481)
Wait... There's no random box in Klunia? o-o
So you buy them separately or in one set? (WTF, THAT WOULD BE SOOOO COOL)

Does the GM reads our suggestion if we send them one for Lunia? ._.

even if they do read. random box = more money supposedly so they wont change it

Light 10-20-2009 10:42 AM

Quote:

Originally Posted by 1stsim144 (Post 1020481)
Wait... There's no random box in Klunia? o-o
So you buy them separately or in one set? (WTF, THAT WOULD BE SOOOO COOL)

Does the GM reads our suggestion if we send them one for Lunia? ._.

If you buy them individually, you pay more but you get stat bonuses and skill increases of your choice.

ijji's response is the random box and fortitude potions, which only base things by luck.
But another piss off is that they make one color set into a low stat, and the other into high stat, yet the high stat color looks like crap in comparison.


All times are GMT -7. The time now is 07:31 AM.

Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2016, Jelsoft Enterprises Ltd.