ggFTW

ggFTW (http://ggftw.com/forum/)
-   Life & Relationships (http://ggftw.com/forum/life-relationships/)
-   -   Working Members, Part-Time, etc [Adults/Teen] (http://ggftw.com/forum/life-relationships/2253-working-members-part-time-etc-adults-teen.html)

Miyuki 06-30-2008 12:14 AM

Working Members, Part-Time, etc [Adults/Teen]
 
I'm just curious how many of MOG members are actually working adults, or any members that are taking part-time job?

I know there's few, like Noe, Cath...uhm, who else o_o.

Me? I'm working, too :x, in IT field, and also at the same time taking part-time degree @_@


/screw it, thesis must be finished before this Sunday ;o; .../multi-tasking!

Kusuriuri 06-30-2008 12:22 AM

I just have a job for some income atm ._. nothing fancy.

HennaIkimono 06-30-2008 01:01 AM

I work for USPS

Catharsis 06-30-2008 01:14 AM

Yup. Full time regional resource & financial analyst for ***. I had to graduate early so I can pay for my family's expenses. >_>

Globalastro 06-30-2008 07:52 AM

im 22 and work at blockbuster, i was managing a coffee shop when i started playing online games.

now i need to find a new job cuz my hours got cuz from 30-40 hours a week, to 20 hours a week, to next weeks 11 hours a week.. ugh paying rent getting 400$ a month does NOT work

AurorasParadox 06-30-2008 08:01 AM

I work part time at 7-11... (need money for school T___T)

Blue 06-30-2008 08:03 AM

I work at a Dollar Store...

Khmer2k1d5 06-30-2008 08:12 AM

Part time as a Grocery Cashier.

Byuu 06-30-2008 03:02 PM

part time as a baker :x

EDIT: also work at the other units around me everynow and then just to help out. since the place i bake is at a movie theatre.

BatgirlZKE 06-30-2008 05:43 PM

I work at a pharmacy. We're not retail, we service nursing homes, rehab centers and jails. I work there full time, 7 days a week. I just got a raise :D

PedroRomero 06-30-2008 11:25 PM

i work in admissions at the university i attend. sometimes I see my classmates files and i want to look at them. of course i am a professional and resist the urge

Tea 06-30-2008 11:35 PM

I work as a part-time Retail sales representative. Currently finishing up my college-ness.. but i wanna find a new job.. .__. this one is a bit taxing on my stress level.

HienRose 07-01-2008 12:31 AM

Part-time at the Theatres... its a nice job for minimum wage, but in the next couple months, I need to consider finding a better job suited towards what I want for a future career.

Miyuki 07-01-2008 01:42 AM

Gonna switching jobs, probably next two months ;;

Ugh, hates increasing costs for living ;;

/eldest, so...erm...


All times are GMT -7. The time now is 09:22 PM.

Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2015, Jelsoft Enterprises Ltd.