ggFTW

MMORPG Gamer Community


Go Back   ggFTW Forum > MMO Games > League of Legends (LoL)

Grand Fantasia
Looking for a new MMO?

Try 

Grand Fantasia

Rating:  

7.4

 
LinkBack Thread Tools Display Modes
07-09-2011   #1 (permalink)
ggFTW Regular
 
Join Date: Jun 2011
Posts: 75
Blog Entries: 1
iTrader: (0)
HokageGaryKun will become famous soon enough
Default Me and Tbones Gave Saintvicious a beatdown

LOL Yorick/Biltz made saint first 5 min 0-3 vlad then fed annie and alistar comes help him LOLL

we made a bet if I lose he adds me and if he wins I'll give him RP but ofc he lied QQ.


 
Get rid of this ad by registering for our community.
07-09-2011   #2 (permalink)
ggFTW Stalker
Ashee's Avatar
 
Join Date: Feb 2010
Posts: 370
iTrader: (0)
Ashee is a jewel in the roughAshee is a jewel in the roughAshee is a jewel in the roughAshee is a jewel in the rough
Default

his jax was proberly not a good ad carry
so was the blitz
 
07-09-2011   #3 (permalink)
MakeThingsWork!
GodofFaith's Avatar
Games
League of Legends
Awards Facebook Fan
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 633
iTrader: (3)
GodofFaith is just really niceGodofFaith is just really niceGodofFaith is just really niceGodofFaith is just really nice
Send a message via AIM to GodofFaith Send a message via MSN to GodofFaith
IGN: GodofFaith/GodofClerics
Level: 220/280
Guild: Caballa
Default

and you know his trash at vlad? play any of his jungler and be proud
__________________
 
07-09-2011   #4 (permalink)
ggFTW Regular
 
Join Date: Jun 2011
Posts: 75
Blog Entries: 1
iTrader: (0)
HokageGaryKun will become famous soon enough
Default

Quote:
Originally Posted by GodofFaith
and you know his trash at vlad? play any of his jungler and be proud
He doesn't suck with vlad just cause ur jealous don't mean u gotta make sht up. LOL all junglers are the same. Pro junglers know how to gank. And btw jungling ain't hard fyi.
 
07-09-2011   #5 (permalink)
Martyed to evil
Eternal's Avatar
 
Join Date: Oct 2008
Location: Garden of Sinners
Posts: 1,167
iTrader: (0)
Eternal has disabled reputation
Default

Saintvicious mains vlad but wont admit it
__________________
LoL Ign: Everlasting
Starcraft II/Diablo 3: tearsofsaya@hotmail.com

No matter what may await, please don't regret meeting me.

Solomid Guides:
http://solomid.net/guides.php?g=22360
 
07-09-2011   #6 (permalink)
ggFTW Stalker
Linkykins's Avatar
Games
Legend of EddaLeague of LegendsTrickster Online
 
Join Date: Dec 2009
Location: Places
Posts: 817
Blog Entries: 1
iTrader: (7)
Linkykins is a splendid one to beholdLinkykins is a splendid one to beholdLinkykins is a splendid one to beholdLinkykins is a splendid one to beholdLinkykins is a splendid one to beholdLinkykins is a splendid one to beholdLinkykins is a splendid one to beholdLinkykins is a splendid one to behold
Default

OMAI YOU BEAT SAINTVICIOUS WHAT AWARD DO YOU WANT. ._. I question if anyone cares that he beat saint in normal.
__________________

ily snowii for sig
 
07-09-2011   #7 (permalink)
ggFTW Stalker
iTaker's Avatar
Games
Counter-Strike OnlineTrickster OnlineProject BlackoutLeague of Legends
 
Join Date: Mar 2010
Location: Wouldnt you like to know :]
Posts: 563
iTrader: (5)
iTaker has a reputation beyond reputeiTaker has a reputation beyond reputeiTaker has a reputation beyond reputeiTaker has a reputation beyond reputeiTaker has a reputation beyond reputeiTaker has a reputation beyond reputeiTaker has a reputation beyond reputeiTaker has a reputation beyond reputeiTaker has a reputation beyond reputeiTaker has a reputation beyond reputeiTaker has a reputation beyond repute
IGN: iTaker
Level: 30
Default

lol dont act so proud please they hardly even try in normals...and GoF is right stop acting like ur ZOMG SO GOOD u beat saint in a normal lol
__________________


<3 Katamari, Complexity, 7N, Ecks T.C. <3
My Anime List
 
07-09-2011   #8 (permalink)
twerk
Special
ggFTW Pro
Games
Trickster OnlineLeague of LegendsMapleStoryWonderKing Online
Awards Retired Forum ModeratorWandering EyeFacebook FanPervert Award
 
Join Date: Jun 2008
Location: Alexandria
Posts: 7,514
Blog Entries: 54
iTrader: (2)
james has a reputation beyond reputejames has a reputation beyond reputejames has a reputation beyond reputejames has a reputation beyond reputejames has a reputation beyond reputejames has a reputation beyond reputejames has a reputation beyond reputejames has a reputation beyond reputejames has a reputation beyond reputejames has a reputation beyond reputejames has a reputation beyond repute
Default

Blitzcrank..... :x
__________________
smorgasboreds
 
07-09-2011   #9 (permalink)
ggFTW Regular
 
Join Date: Jun 2011
Posts: 75
Blog Entries: 1
iTrader: (0)
HokageGaryKun will become famous soon enough
Default

Quote:
Originally Posted by Destroyer68
lol dont act so proud please they hardly even try in normals...and GoF is right stop acting like ur ZOMG SO GOOD u beat saint in a normal lol
Just cause u don't try in normal doesn't mean they don't

fyi he keeps trying to kill me first since i was smack talking him

Quote:
Originally Posted by Linkykins
OMAI YOU BEAT SAINTVICIOUS WHAT AWARD DO YOU WANT. ._. I question if anyone cares that he beat saint in normal.
Difference between normal and rank? rank u can ban 4 heroes oh wow so different.

Last edited by Esper; 07-09-2011 at 09:20 PM.
 
07-09-2011   #10 (permalink)
twerk
Special
ggFTW Pro
Games
Trickster OnlineLeague of LegendsMapleStoryWonderKing Online
Awards Retired Forum ModeratorWandering EyeFacebook FanPervert Award
 
Join Date: Jun 2008
Location: Alexandria
Posts: 7,514
Blog Entries: 54
iTrader: (2)
james has a reputation beyond reputejames has a reputation beyond reputejames has a reputation beyond reputejames has a reputation beyond reputejames has a reputation beyond reputejames has a reputation beyond reputejames has a reputation beyond reputejames has a reputation beyond reputejames has a reputation beyond reputejames has a reputation beyond reputejames has a reputation beyond repute
Default

Quote:
Originally Posted by HokageGaryKun
Difference between normal and rank? rank u can ban 4 heroes oh wow so different.
Whaaaattttt? You smoking some crazy shit bro. It's common knowledge that in Normal most people really don't give a rat's ass. And also, those 4 bans can be game changing. Look what happened to Hotshot at Dreamhack. They banned his Nidalee so he had to fall back to Swain which he is not nearly as good with as he is with Nidalee.
__________________
smorgasboreds
 
07-09-2011   #11 (permalink)
MakeThingsWork!
GodofFaith's Avatar
Games
League of Legends
Awards Facebook Fan
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 633
iTrader: (3)
GodofFaith is just really niceGodofFaith is just really niceGodofFaith is just really niceGodofFaith is just really nice
Send a message via AIM to GodofFaith Send a message via MSN to GodofFaith
IGN: GodofFaith/GodofClerics
Level: 220/280
Guild: Caballa
Default

Quote:
Originally Posted by HokageGaryKun
He doesn't suck with vlad just cause ur jealous don't mean u gotta make sht up. LOL all junglers are the same. Pro junglers know how to gank. And btw jungling ain't hard fyi.
not jealous at all his one of my favorite streamers to watch but i dont think you ever seen his nunu/ww/ali those are things he main

also people would troll people like him just because they know his high elo
__________________

Last edited by GodofFaith; 07-09-2011 at 08:12 PM.
 
07-09-2011   #12 (permalink)
ggFTW Stalker
iTaker's Avatar
Games
Counter-Strike OnlineTrickster OnlineProject BlackoutLeague of Legends
 
Join Date: Mar 2010
Location: Wouldnt you like to know :]
Posts: 563
iTrader: (5)
iTaker has a reputation beyond reputeiTaker has a reputation beyond reputeiTaker has a reputation beyond reputeiTaker has a reputation beyond reputeiTaker has a reputation beyond reputeiTaker has a reputation beyond reputeiTaker has a reputation beyond reputeiTaker has a reputation beyond reputeiTaker has a reputation beyond reputeiTaker has a reputation beyond reputeiTaker has a reputation beyond repute
IGN: iTaker
Level: 30
Default

Quote:
Originally Posted by HokageGaryKun
Just cause u don't try in normal doesn't mean they don't

fyi he keeps trying to kill me first since i was smack talking him
clearly you cant read...i didnt realize i said i didnt try in normals lol i said guys like saint and other PROS (doesnt include you) most likely dont try in normals and they actually lose all the time its not like your so good for beating one even tho he had way more CS than you and still had 11 kills trololol
__________________


<3 Katamari, Complexity, 7N, Ecks T.C. <3
My Anime List
 
07-10-2011   #13 (permalink)
ggFTW Regular
 
Join Date: Jun 2011
Posts: 75
Blog Entries: 1
iTrader: (0)
HokageGaryKun will become famous soon enough
Default

Quote:
Originally Posted by Momiji
Whaaaattttt? You smoking some crazy shit bro. It's common knowledge that in Normal most people really don't give a rat's ass. And also, those 4 bans can be game changing. Look what happened to Hotshot at Dreamhack. They banned his Nidalee so he had to fall back to Swain which he is not nearly as good with as he is with Nidalee.
Gurl who's gunna ban we got yorick biltz kayle or akali or sona. And that akali ain't westrice so it doesn't even matter. He suck with swain pretty sure he lost mid. He should leave the ap carry to jiji ad carry to chauster and he should of went cho gath woulda been better.

Quote:
Originally Posted by Destroyer68
clearly you cant read...i didnt realize i said i didnt try in normals lol i said guys like saint and other PROS (doesnt include you) most likely dont try in normals and they actually lose all the time its not like your so good for beating one even tho he had way more CS than you and still had 11 kills trololol
Oh sorry that yorick can't 1 hit a wave of minions. LOLL u think its easy farming with yorick LOLL lets go ill vs u with vlad let see who farms better and win? Yeah It's hard to get kills with vlad I know. And btw they only got the first 3 towers LOLLL weakk

Quote:
Originally Posted by GodofFaith
not jealous at all his one of my favorite streamers to watch but i dont think you ever seen his nunu/ww/ali those are things he main

also people would troll people like him just because they know his high elo
Gurl i watch every stream i know his nunu/ww/ali and btw if u think ali jungle is hard LOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL u probably never tried. All he does is gank i can just ward. Can't do sht. Oh they were trying annie 4-0 kayle mid first 5 min then annie ganks us top thats op sht hella dmg.



Oh yeah to those in that Shaco help thread look at my profile i won with ap shaco 5-0-3 or something

TROLOLOLOL????

Last edited by HokageGaryKun; 07-10-2011 at 05:46 AM.
 
07-10-2011   #14 (permalink)
twerk
Special
ggFTW Pro
Games
Trickster OnlineLeague of LegendsMapleStoryWonderKing Online
Awards Retired Forum ModeratorWandering EyeFacebook FanPervert Award
 
Join Date: Jun 2008
Location: Alexandria
Posts: 7,514
Blog Entries: 54
iTrader: (2)
james has a reputation beyond reputejames has a reputation beyond reputejames has a reputation beyond reputejames has a reputation beyond reputejames has a reputation beyond reputejames has a reputation beyond reputejames has a reputation beyond reputejames has a reputation beyond reputejames has a reputation beyond reputejames has a reputation beyond reputejames has a reputation beyond repute
Default

Quote:
Originally Posted by HokageGaryKun
Gurl who's gunna ban we got yorick biltz kayle or akali or sona. And that akali ain't westrice so it doesn't even matter. He suck with swain pretty sure he lost mid. He should leave the ap carry to jiji ad carry to chauster and he should of went cho gath woulda been better.
It wasn't about who you had, it was to show that bans can make a difference in a game.

Quote:
Originally Posted by HokageGaryKun
Oh sorry that yorick can't 1 hit a wave of minions. LOLL u think its easy farming with yorick LOLL lets go ill vs u with vlad let see who farms better and win? Yeah It's hard to get kills with vlad I know. And btw they only got the first 3 towers LOLLL weakk
Vlad is trash prior to 9 and only gets marginally better at 6. He is so very easy to zone and deny as his heal is on a high CD.

Yorick can push a wave better than Vlad before Vlad is 9. WEQ the caster minions and you got some easy gold.

Quote:
Originally Posted by HokageGaryKun
Oh yeah to those in that Shaco help thread look at my profile i won with ap shaco 5-0-3 or something

TROLOLOLOL????
Normal game..... :x AP Shaco takes such advantage of trashies. "OMG LOLOL I'M GUNNA CHASE DEES SHCACO INTO LE BRUS BECAUSE I HE CAN'T SET BOXES THAT FEAR ME!"
__________________
smorgasboreds
 
07-10-2011   #15 (permalink)
ggFTW Regular
 
Join Date: Jun 2011
Posts: 75
Blog Entries: 1
iTrader: (0)
HokageGaryKun will become famous soon enough
Default

Quote:
Originally Posted by Momiji
It wasn't about who you had, it was to show that bans can make a difference in a game.


Vlad is trash prior to 9 and only gets marginally better at 6. He is so very easy to zone and deny as his heal is on a high CD.

Yorick can push a wave better than Vlad before Vlad is 9. WEQ the caster minions and you got some easy gold.


Normal game..... :x AP Shaco takes such advantage of trashies. "OMG LOLOL I'M GUNNA CHASE DEES SHCACO INTO LE BRUS BECAUSE I HE CAN'T SET BOXES THAT FEAR ME!"
well that game tells u even if they did ban we still win

yorick doesn't have unlimited mana and u know how little the minions does early game i got 350 dmg minions only get like 90

go ap shaco wanna see how u do
 
07-10-2011   #16 (permalink)
ggFTW Stalker
Linkykins's Avatar
Games
Legend of EddaLeague of LegendsTrickster Online
 
Join Date: Dec 2009
Location: Places
Posts: 817
Blog Entries: 1
iTrader: (7)
Linkykins is a splendid one to beholdLinkykins is a splendid one to beholdLinkykins is a splendid one to beholdLinkykins is a splendid one to beholdLinkykins is a splendid one to beholdLinkykins is a splendid one to beholdLinkykins is a splendid one to beholdLinkykins is a splendid one to behold
Default

Quote:
Originally Posted by HokageGaryKun
well that game tells u even if they did ban we still win

yorick doesn't have unlimited mana and u know how little the minions does early game i got 350 dmg minions only get like 90

go ap shaco wanna see how u do
He doesnt even play shaco, then again who does? I can see AD but not AP

All AP does is sit in a bush and wait for some guy to come buy and hope your boxes do enough to kill him while auto attacking with clone.
__________________

ily snowii for sig
 
07-10-2011   #17 (permalink)
MakeThingsWork!
GodofFaith's Avatar
Games
League of Legends
Awards Facebook Fan
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 633
iTrader: (3)
GodofFaith is just really niceGodofFaith is just really niceGodofFaith is just really niceGodofFaith is just really nice
Send a message via AIM to GodofFaith Send a message via MSN to GodofFaith
IGN: GodofFaith/GodofClerics
Level: 220/280
Guild: Caballa
Default

Dont think you get the point that vlad is like his trash champ to play
if he was in my team ill rather have him on jungler and not on ap/ad carries havent see him do good
__________________
 
07-10-2011   #18 (permalink)
ggFTW Regular
 
Join Date: Jun 2011
Posts: 75
Blog Entries: 1
iTrader: (0)
HokageGaryKun will become famous soon enough
Default

Quote:
Originally Posted by GodofFaith
Dont think you get the point that vlad is like his trash champ to play
if he was in my team ill rather have him on jungler and not on ap/ad carries havent see him do good
LOL vlad op as hell thats y he's nerfed so much? Carry with vlad so much ain't even funny

Quote:
Originally Posted by Linkykins
He doesnt even play shaco, then again who does? I can see AD but not AP

All AP does is sit in a bush and wait for some guy to come buy and hope your boxes do enough to kill him while auto attacking with clone.
Well if u only play ap shaco like that then u don't know how to play him
 
07-10-2011   #19 (permalink)
ggFTW Stalker
Linkykins's Avatar
Games
Legend of EddaLeague of LegendsTrickster Online
 
Join Date: Dec 2009
Location: Places
Posts: 817
Blog Entries: 1
iTrader: (7)
Linkykins is a splendid one to beholdLinkykins is a splendid one to beholdLinkykins is a splendid one to beholdLinkykins is a splendid one to beholdLinkykins is a splendid one to beholdLinkykins is a splendid one to beholdLinkykins is a splendid one to beholdLinkykins is a splendid one to behold
Default

Quote:
Originally Posted by HokageGaryKun
LOL vlad op as hell thats y he's nerfed so much? Carry with vlad so much ain't even funny



Well if u only play ap shaco like that then u don't know how to play him
I dont play AP shaco, I dont play shaco at all. Thats how every single AP shaco ive seen in extisence plays it.
__________________

ily snowii for sig
 
07-10-2011   #20 (permalink)
twerk
Special
ggFTW Pro
Games
Trickster OnlineLeague of LegendsMapleStoryWonderKing Online
Awards Retired Forum ModeratorWandering EyeFacebook FanPervert Award
 
Join Date: Jun 2008
Location: Alexandria
Posts: 7,514
Blog Entries: 54
iTrader: (2)
james has a reputation beyond reputejames has a reputation beyond reputejames has a reputation beyond reputejames has a reputation beyond reputejames has a reputation beyond reputejames has a reputation beyond reputejames has a reputation beyond reputejames has a reputation beyond reputejames has a reputation beyond reputejames has a reputation beyond reputejames has a reputation beyond repute
Default

Quote:
Originally Posted by HokageGaryKun
LOL vlad op as hell thats y he's nerfed so much? Carry with vlad so much ain't even funny
Vlad wasn't OP. He just had too much sustain and eventually because as Morello put it "antifun."

Also, out of all of Vicious's games, he's only played Vlad 37 times in ranked. Aside from the fact that Vlad is sooooooooooooooooooooo easy to pick up (Q-kite all day, R and kill when low), doesn't mean he's good with him.

Checked on how many times he's been nerfed: He's been buffed equally as many times as he has been nerfed. Though, the only skill that gets consistently nerfed is Transfusion while Tides of Blood is consistently buffed. He has had numerous "fixes" though.
__________________
smorgasboreds

Last edited by james; 07-10-2011 at 02:57 PM.
 

Bookmarks

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are On
Pingbacks are On
Refbacks are On


Pockie Ninja
Need a new browser game?

Try 

Pockie Ninja

Rating:  

8.3
Hide this banner by registering for our community.