ggFTW

MMORPG Gamer Community


Go Back   ggFTW Forum > MMO Games > Trickster Online > Trickster Online Guilds > EcKs T.C.

Zero Online
Looking for a new MMO?

Try 

Zero Online

Rating:  

7.8

 
LinkBack Thread Tools Display Modes
09-19-2008   #21 (permalink)
/gg FTW! Addict
SkyHigH's Avatar
 
Join Date: Jun 2008
Location: Malaysia
Posts: 229
iTrader: (20)
SkyHigH is on a distinguished road
Default

Wow Mrpac, its really cool to have cosplay...so you pay for those? I mean those sets? Looks really cool =]
__________________
IGN:
ShamanThePriest LvL 22x/22x Priest
EudoRa LvL 21x/21x Soul Master
Kaidosan LvL 21x/21x Gambler

JEWELIA
 
Get rid of this ad by registering for our community.
09-19-2008   #22 (permalink)
/gg FTW! Lurker
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 12
iTrader: (0)
SleepyGreenKat is on a distinguished road
IGN: Yum-Burger / Clione
Level: 2XX/2XX <-> 2XX/2XX
Guild: Ecks T.C.
Default me and my gf

Pic got deleted from the photobucket i share with a few friends, so here's an old one, haha hides my ugly hair, doesn't hide my ugly face! hahaha


Last edited by SleepyGreenKat; 11-30-2008 at 08:44 PM.
 
09-19-2008   #23 (permalink)
~misery loves company~
SweetieBoo's Avatar
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 86
Blog Entries: 13
iTrader: (5)
SweetieBoo is on a distinguished road
Default

way to go melvin (Yum-burger). cute pic btw....
 
09-19-2008   #24 (permalink)
/gg FTW! Addict
SkyHigH's Avatar
 
Join Date: Jun 2008
Location: Malaysia
Posts: 229
iTrader: (20)
SkyHigH is on a distinguished road
Default

Haha, is that 2 people wearing a sweater? notice how the head sneak out..lol funny..
__________________
IGN:
ShamanThePriest LvL 22x/22x Priest
EudoRa LvL 21x/21x Soul Master
Kaidosan LvL 21x/21x Gambler

JEWELIA
 
09-20-2008   #25 (permalink)
MMOG Lurker
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 1
iTrader: (0)
MrPacifist is on a distinguished road
IGN: MrPacifist
Class: Racoon
Level: 7x
Guild: Ecks.T.C
Default

Quote:
Originally Posted by SkyHigH
Wow Mrpac, its really cool to have cosplay...so you pay for those? I mean those sets? Looks really cool =]
lol no actually xD

I made the bow and a friend helped me with the costume xDDDDD

the bow took ages to make.... xD
 
09-21-2008   #26 (permalink)
Music Is Life ~
simplyecks's Avatar
Games
Dragon NestLeague of Legends
 
Join Date: Jun 2008
Location: Stockton, CA, USA
Posts: 504
Blog Entries: 6
iTrader: (7)
simplyecks has a brilliant futuresimplyecks has a brilliant futuresimplyecks has a brilliant futuresimplyecks has a brilliant futuresimplyecks has a brilliant futuresimplyecks has a brilliant futuresimplyecks has a brilliant futuresimplyecks has a brilliant futuresimplyecks has a brilliant futuresimplyecks has a brilliant futuresimplyecks has a brilliant future
Send a message via AIM to simplyecks Send a message via MSN to simplyecks
IGN: SimplyEcks
Class: Mercenary
Level: 40
Guild: Ecks T. C. / EcksxRated
Xfire: simplyecks
Default

the cosplay looks neat btw danny..
__________________
 
09-21-2008   #27 (permalink)
MMOG Lurker
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 1
iTrader: (0)
MrPacifist is on a distinguished road
IGN: MrPacifist
Class: Racoon
Level: 7x
Guild: Ecks.T.C
Default

lol thanks man xD

next year, i'm gonna be cosplaying as Kimura-sensei from Azumanga Dai Oh.... xD

if u haven't seen that anime yet, i highly suggest u do xD very very very funny and kawaii too xD
 
09-21-2008   #28 (permalink)
Music Is Life ~
simplyecks's Avatar
Games
Dragon NestLeague of Legends
 
Join Date: Jun 2008
Location: Stockton, CA, USA
Posts: 504
Blog Entries: 6
iTrader: (7)
simplyecks has a brilliant futuresimplyecks has a brilliant futuresimplyecks has a brilliant futuresimplyecks has a brilliant futuresimplyecks has a brilliant futuresimplyecks has a brilliant futuresimplyecks has a brilliant futuresimplyecks has a brilliant futuresimplyecks has a brilliant futuresimplyecks has a brilliant futuresimplyecks has a brilliant future
Send a message via AIM to simplyecks Send a message via MSN to simplyecks
IGN: SimplyEcks
Class: Mercenary
Level: 40
Guild: Ecks T. C. / EcksxRated
Xfire: simplyecks
Default

strangely i don't watch anime.. lol... well other then yugioh and pokemon... kinda cliche with the pokemon but its anime nonetheless.. other then those i don't watch any anime..
__________________
 
09-23-2008   #29 (permalink)
ggFTW Moogler
YukitchiSan's Avatar
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 159
Blog Entries: 17
iTrader: (0)
YukitchiSan is on a distinguished road
Default

-lurks-


welcome welcome
 
09-23-2008   #30 (permalink)
Music Is Life ~
simplyecks's Avatar
Games
Dragon NestLeague of Legends
 
Join Date: Jun 2008
Location: Stockton, CA, USA
Posts: 504
Blog Entries: 6
iTrader: (7)
simplyecks has a brilliant futuresimplyecks has a brilliant futuresimplyecks has a brilliant futuresimplyecks has a brilliant futuresimplyecks has a brilliant futuresimplyecks has a brilliant futuresimplyecks has a brilliant futuresimplyecks has a brilliant futuresimplyecks has a brilliant futuresimplyecks has a brilliant futuresimplyecks has a brilliant future
Send a message via AIM to simplyecks Send a message via MSN to simplyecks
IGN: SimplyEcks
Class: Mercenary
Level: 40
Guild: Ecks T. C. / EcksxRated
Xfire: simplyecks
Default

hey... ur always welcome to lurk.. haha
__________________
 
09-24-2008   #31 (permalink)
Guild Leader
mzpeachie's Avatar
Games
S4 LeagueTrickster OnlineProject BlackoutLeague of Legends
 
Join Date: Jun 2008
Location: NYC
Posts: 534
iTrader: (4)
mzpeachie has disabled reputation
IGN: [ForeverCuTe]
Class: [Witch]
Level: [31x]
Guild: [Retribution°]
Default

Quote:
Originally Posted by YukitchiSan
-lurks-


welcome welcome
lol yuki :3 lurk wit mehh xD
__________________
JEWELiA~RUBY
pusaKATE ~30x~ PRiMADONNA [SEMi-ACTiVE] || ForeverCuTe ~31x~ Light Witch [ACTiVE] || p0knat ~30x~ Dark Lord [HiBERNATING]

ACCOUNT WAS HACKED... So if you see any of my characters online, it's not me.

 
09-24-2008   #32 (permalink)
ggFTW Moogler
YukitchiSan's Avatar
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 159
Blog Entries: 17
iTrader: (0)
YukitchiSan is on a distinguished road
Default

Quote:
Originally Posted by mzpeachie
lol yuki :3 lurk wit mehh xD
loool i stalk juu katie

i know simply..i met him in, phantom :shocK:

welcome welcome ecks..lurk on our guild also XD and lets be friends...zzzz

DEBATERS CABALLA
 
09-25-2008   #33 (permalink)
Guild Leader
mzpeachie's Avatar
Games
S4 LeagueTrickster OnlineProject BlackoutLeague of Legends
 
Join Date: Jun 2008
Location: NYC
Posts: 534
iTrader: (4)
mzpeachie has disabled reputation
IGN: [ForeverCuTe]
Class: [Witch]
Level: [31x]
Guild: [Retribution°]
Default

lol.. i met him uh..gate of pop dungeon when i was still nub xD
__________________
JEWELiA~RUBY
pusaKATE ~30x~ PRiMADONNA [SEMi-ACTiVE] || ForeverCuTe ~31x~ Light Witch [ACTiVE] || p0knat ~30x~ Dark Lord [HiBERNATING]

ACCOUNT WAS HACKED... So if you see any of my characters online, it's not me.

 
09-25-2008   #34 (permalink)
Music Is Life ~
simplyecks's Avatar
Games
Dragon NestLeague of Legends
 
Join Date: Jun 2008
Location: Stockton, CA, USA
Posts: 504
Blog Entries: 6
iTrader: (7)
simplyecks has a brilliant futuresimplyecks has a brilliant futuresimplyecks has a brilliant futuresimplyecks has a brilliant futuresimplyecks has a brilliant futuresimplyecks has a brilliant futuresimplyecks has a brilliant futuresimplyecks has a brilliant futuresimplyecks has a brilliant futuresimplyecks has a brilliant futuresimplyecks has a brilliant future
Send a message via AIM to simplyecks Send a message via MSN to simplyecks
IGN: SimplyEcks
Class: Mercenary
Level: 40
Guild: Ecks T. C. / EcksxRated
Xfire: simplyecks
Default

lol.. its hard to imagine you as a noob kate.. if u were a noob at that time... i can't imagine what i'd be since i met you... a super duper noob? i couldn't imagine O_O.. i still feel like a noob to this day... in a sense where i'm still learning all types of crap about this game.. ><
__________________

Last edited by simplyecks; 09-25-2008 at 09:49 AM.
 
09-25-2008   #35 (permalink)
ggFTW Moogler
YukitchiSan's Avatar
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 159
Blog Entries: 17
iTrader: (0)
YukitchiSan is on a distinguished road
Default

*goes emo on the corner

simply doesnt remember me..that sux X(
 
09-25-2008   #36 (permalink)
Music Is Life ~
simplyecks's Avatar
Games
Dragon NestLeague of Legends
 
Join Date: Jun 2008
Location: Stockton, CA, USA
Posts: 504
Blog Entries: 6
iTrader: (7)
simplyecks has a brilliant futuresimplyecks has a brilliant futuresimplyecks has a brilliant futuresimplyecks has a brilliant futuresimplyecks has a brilliant futuresimplyecks has a brilliant futuresimplyecks has a brilliant futuresimplyecks has a brilliant futuresimplyecks has a brilliant futuresimplyecks has a brilliant futuresimplyecks has a brilliant future
Send a message via AIM to simplyecks Send a message via MSN to simplyecks
IGN: SimplyEcks
Class: Mercenary
Level: 40
Guild: Ecks T. C. / EcksxRated
Xfire: simplyecks
Default

of course i remember you yuki.. ur crazy.. i learned of this site because of you silly.. lol... so don't think that woman!! anyways.. i'm surprised you remember me.. seeing as how your a BABY NOW!! lol.. baby need her baba? (milk bottle)
__________________
 
09-25-2008   #37 (permalink)
i dont even...
 
Join Date: Jun 2008
Location: Ontario
Posts: 471
iTrader: (0)
Azix has a spectacular aura aboutAzix has a spectacular aura about
Send a message via AIM to Azix
IGN: Azix
Class: Elven Archer lu_arien
Level: 80
Guild: Invasion
Default

Quote:
Originally Posted by mzpeachie
lol.. i met him uh..gate of pop dungeon when i was still nub xD
You're still noob.
__________________
 
09-25-2008   #38 (permalink)
Music Is Life ~
simplyecks's Avatar
Games
Dragon NestLeague of Legends
 
Join Date: Jun 2008
Location: Stockton, CA, USA
Posts: 504
Blog Entries: 6
iTrader: (7)
simplyecks has a brilliant futuresimplyecks has a brilliant futuresimplyecks has a brilliant futuresimplyecks has a brilliant futuresimplyecks has a brilliant futuresimplyecks has a brilliant futuresimplyecks has a brilliant futuresimplyecks has a brilliant futuresimplyecks has a brilliant futuresimplyecks has a brilliant futuresimplyecks has a brilliant future
Send a message via AIM to simplyecks Send a message via MSN to simplyecks
IGN: SimplyEcks
Class: Mercenary
Level: 40
Guild: Ecks T. C. / EcksxRated
Xfire: simplyecks
Default

[QUOTE=YukitchiSan;166138]welcome welcome ecks..lurk on our guild also XD and lets be friends...zzzz

woman! haha who said we aren't friends? ur on my friend list i think already... and i can't find your guild forum.. i'm a mymmogames noob... its lost somewhere!!! (looking now )
__________________
 
09-25-2008   #39 (permalink)
Guild Leader
mzpeachie's Avatar
Games
S4 LeagueTrickster OnlineProject BlackoutLeague of Legends
 
Join Date: Jun 2008
Location: NYC
Posts: 534
iTrader: (4)
mzpeachie has disabled reputation
IGN: [ForeverCuTe]
Class: [Witch]
Level: [31x]
Guild: [Retribution°]
Default

Quote:
Originally Posted by FireMuffin
You're still noob.
you're noob lol
__________________
JEWELiA~RUBY
pusaKATE ~30x~ PRiMADONNA [SEMi-ACTiVE] || ForeverCuTe ~31x~ Light Witch [ACTiVE] || p0knat ~30x~ Dark Lord [HiBERNATING]

ACCOUNT WAS HACKED... So if you see any of my characters online, it's not me.

 
09-25-2008   #40 (permalink)
i dont even...
 
Join Date: Jun 2008
Location: Ontario
Posts: 471
iTrader: (0)
Azix has a spectacular aura aboutAzix has a spectacular aura about
Send a message via AIM to Azix
IGN: Azix
Class: Elven Archer lu_arien
Level: 80
Guild: Invasion
Default

Quote:
Originally Posted by mzpeachie
you're noob lol
You are noob.
__________________
 

Bookmarks

Tags
im emo

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are On
Pingbacks are On
Refbacks are On


Tribal Wars
Need a new browser game?

Try 

Tribal Wars

Rating:  

6.5
Hide this banner by registering for our community.