ggFTW

MMORPG Gamer Community


Go Back   ggFTW Forum > Blogs

Aika Online
Looking for a new MMO?

Try 

Aika Online

Rating:  

7.6

FFFF Figure Drawing (and other things)

Posted 09-17-2009 at 04:57 PM by Harlequin (ggftw Staff Blog)
Damn...

You guys, I'm seriously tired of seeing all these naked people.

Now, with that out the way, what went on lately... Hmmm...

Well, this week in art history we're discussing Egypt, their religious practices, etc. Not super interesting, I fell asleep with my head up.

In drawing 1 I got to draw a carburetor (sp?) and some other junk. Hooray e.e

Design class I turned in my first project, it wasn't super great IMO, but my...
Harlequin's Avatar
advertising space
Views 506 Comments 1 Harlequin is online now

LOL I'VE BEEN AT SCHOOL e.e

Posted 09-11-2009 at 06:12 PM by Harlequin (ggftw Staff Blog)
Okay yeah, so my class load has been rough. I've got 3 art courses this semester >:V

Design 1, Drawing 1, and Figure Drawing. Doesnt sound too rough, right?

I saw a naked old woman in figure drawing. And not like, one of those foxy ones you may have heard about. Oh no, this one was gross.

And on top of those 3 classes, I have Art History 1 and Earth Science (lol ES, I know rite?). My ES teacher is one of those slow monotone professors, so I normally...
Harlequin's Avatar
advertising space
Views 506 Comments 0 Harlequin is online now
Urban Rivals
Need a new browser game?

Try 

Urban Rivals

Rating:  

6.5
Hide this banner by registering for our community.