Thread: Skype/MSN Chats
View Single Post
07-26-2011   #25 (permalink)
iSwagSoNicely
ggFTW Lurker
Games
Trickster OnlineEden EternalLeague of LegendsAll Point Bulletin (APB)
 
Join Date: Jun 2011
Location: Orange, NJ
Posts: 11
iTrader: (1)
iSwagSoNicely has a spectacular aura aboutiSwagSoNicely has a spectacular aura about
Send a message via Skype™ to iSwagSoNicely
IGN: SwagSoNicely
Class: Gambler to_raccoon
Level: 210
Guild: The Macs
Default

Joel says:
oh okay
well when I have the ability to piss away money
ill do shit for free tooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo ooooooooooooooooo
jj says:
yeah we all knw that
Joel says:
Know what
jj says:
u'll do shit for free
Joel says:
you tryna say I suck **** for cheap now?
I'm a high priced hoe..NEEEEYUHGUH
Idk man I'm tired goodnight
jj says:
LOL
Joel says:
dont be postin this shit meither
jj says:
iight yo night
Joel says:
neither*
I wouldn't be surprised if I saw this shit tomorrow
jj says:
>_>
Joel says:
.....**** you LOL
jj says:
ROFL
i wont
Joel says:
I love you baby
I can't quit you cowboy
jj says:
EWWW OMG YOU GAY
AHHHH
EWWWW GAY
Joel says:
You're like the bumper to mu pick-em-up truck
my*
jj says:
OMG GAY!!!
SOMONE HELP ME FOR THE LOVE OF GOD
Joel says:
LOL WHERE THE LOVE AT
jj says:
ON THE FORUMS NIGUH
EWEWWWWW U GAY
Joel says:
LOOOOOOL
jj says:
WHATS SO FUNNY GAYBOY
Joel says:
I guess our love can't be hidden
am I right motha ****a?
yeeeeeea I'm right
jj says:
LOLOLOLOLOLOOLOL
HOW GAY CAN U BE
-deletes-
Joel says:
IM EXPECTING SOMETHING BACK
THE **** MAN
I JUST FEEL OUT OF PLACE NOW
jj says:
LOL
Dont worry baby i love you.
now go to sleep.
im worried!
Joel says:
Lick my **** ***
LOL WUT
jj says:
LMFAO
OMFG
HOW FAST CAN U RUUIN MOMENTS
Joel says:
You make it sound like you catch
Didn't know you played baseball in bed
jj says:
....
no sir i blow, im in the band
Joel says:
Oh, so you play the flute too?
very talented
jj says:
No, Only the ****.
Joel says:
Oh right
jj says:
LOL
Joel says:
You think you could break my pickle for me?
LOL
jj says:
ROFL
arent cucumbers bigger
>>
Joel says:
A little tickle tickle if you like
huh
jj says:
ok this is going out of hand
Joel says:
You're the only black one here
nonsense! My **** isn't THAT big!
jj says:
>_>
your gettin too into this
Joel says:
AWWW **** LOOOOOL
jj says:
>_>
Joel says:
Im laughing my ass off
jj says:
LOL I AM TO
Joel says:
LOL
jj says:
im imagining how hard u are right now baby.
cuz i am superdelux hard right now.
harder then a diamond in a bilzzard
Joel says:
I was just thinking of that
LOL
jj says:
cuz thats how hard we are.
Joel says:
Yea
hard as in gangstajj says:
yeah we go hard for our gayness
Joel says:
Bangin that Pink Ponies all day
jj says:
just so u know this is all going on forums
Joel says:
Doin Rainbow Ride drive-bys
Well, too late to turn back now.
jj says:
*does a U-Turn* you crazy/
Joel says:
Do you know what a rainbow ride drive-by is?
dude
jj says:
no i dont sir
Joel says:
when you said that
jj says:
im not gay
Joel says:
I thought of Oprah
we
a "RRDB" is where you drive really fast
by some poor soul
whip out your magical pixie ****
and slap that mother****er in the face
as you drive by
jj says:
we should do that sometime.
get ur minivan!
Joel says:
we?
I already did
mine has a kid inside already!
jj says:
****
so ur not a RRDB Virgin
Joel says:
gotta be prepared
Nope
popped my RRDB cherry a long time ago
I bled hard too
they drove pretty fast and I hit a construction worker....
he had a hard hat on
BUT
jj says:
LOL
Joel says:
Thats not the point
point is
I came home a man that day
not just any kind of man
I came home a Pink Pomy
Pony
jj says:
a ****in pink pony.
Amen.
Joel says:
Yea you should join
jj says:
ill try
but not with you
cuz u did it already
U CHEATED ON ME!
Joel says:
you really aren't putting all this on the forum right?
jj says:
i putting this whole thing sir.
Joel says:
This time I don't believe you
this is some major gay shit here
Even you have to draw the line sometime
jj says:
its going up there .
Joel says:
personally I wouldn't give a ****
oh
well **** man
jj says:
funy thing of league
they nerfed yorick
Lmfao.
Joel says:
wow
wait
All this stuff
like
right now too?
jj says:
yeah i was just waiting for the gayness to stop
C:
Joel says:
oh
yea I don't think that's ever gona happen

Last edited by Lala; 07-26-2011 at 06:19 AM.